W E L C O M E

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum Wr.Wb
HAiii..πŸ‘‹ Selamat Datang di Blog saya πŸ™

Maaf sebelumnya manteman yaaa..
disini tidak ada video bokep, download MP3 Gratis, ataupun mesin pencari uang πŸ˜‚ (kalo sange ya kawin. kalo mau dengerin lagu jangan download, tapi beli CD / Kaset Original nya. Kalo mau banyak duit ya kerjaaaa😁)

Nahh.. Blog ini dibangun bertujuan hanya sebagai wadah buat saya mengoleksi Lirik-lirik lagu yang saya sukai, tentang idola idola saya, tentang isi hati yang saya tuangkan dalam bentuk puisi πŸ™ˆ (malu-maluin)

Blog ini juga saya hiasi dengan beberapa tambahan secara ABSTRAK berisi artikel/cerita/fakta & tentang apa saja yang menurut saya bermanfaat untuk pengingat diri saya sendiri & mudahan²an juga bermanfaat untuk manteman sekaliann.. aamiinn❤️πŸ’‹

selamat membaca..
semoga manteman betah yaaa..πŸ€—

Jumat, 07 Februari 2014

Yang Tabah Biniku

Si Amat nang bukah pada panjara imbah dipanjara 15 tahun, marampok ka rumah Utuh wan Aluh gasan mancuntan duit.
Tangah malam Amat masuk liwat jandila rumah Utuh, pas rahatan inya malihat Utuh wan Aluh nang lagi "baragapan".
Amat langsung mangaluarakan lading ma'ancam Utuh sambil maikatnya di kursi...
Imbahnya, maikat Aluh di ranjang sambil manindih wan manciumi gulu Aluh...

Kada lawas Amat bapuat, masuk ka kamar mandi...

Rahatan Amat masih di kamar mandi, Utuh baucap wan bininya, "dari bajunya, ulun pikir ngitu pasti narapidana nang malarikan diri, bisa inya hudah lawas dipanjara jadi batahun ari kada suah malihat bibinian. Ulun itih tadi inya mancium gulu pian ding? jadi mun inya handak ma'apa-apai, pian jangan bakada, jangan bakuciak, umpati haja napa kahandaknya sampai inya puas, diharit haja biarpun pian saking kada katujunya, urang ngini pasti mahaya lalu... amun inya sarik pasti kita ba-2 dibunuhnya. Jadi, yang tabah lah pian sayang, ditahan haja, ulun sayang pian".

lalu Aluh baucap, "kada abahnya'ai... inya kada mancium gulu ulun, inya mambisiki talinga ulun narai, inya bapadah Maho.. ujarnya pian bungas banar jar.. inya batakun andakan lotion, ulun padahi'ai ada di kamar mandi". "jadi, yang tabah lah lakiku, ulun sayang jua wan pian".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Follower