W E L C O M E

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum Wr.Wb
HAiii..πŸ‘‹ Selamat Datang di Blog saya πŸ™

Maaf sebelumnya manteman yaaa..
disini tidak ada video bokep, download MP3 Gratis, ataupun mesin pencari uang πŸ˜‚ (kalo sange ya kawin. kalo mau dengerin lagu jangan download, tapi beli CD / Kaset Original nya. Kalo mau banyak duit ya kerjaaaa😁)

Nahh.. Blog ini dibangun bertujuan hanya sebagai wadah buat saya mengoleksi Lirik-lirik lagu yang saya sukai, tentang idola idola saya, tentang isi hati yang saya tuangkan dalam bentuk puisi πŸ™ˆ (malu-maluin)

Blog ini juga saya hiasi dengan beberapa tambahan secara ABSTRAK berisi artikel/cerita/fakta & tentang apa saja yang menurut saya bermanfaat untuk pengingat diri saya sendiri & mudahan²an juga bermanfaat untuk manteman sekaliann.. aamiinn❤️πŸ’‹

selamat membaca..
semoga manteman betah yaaa..πŸ€—

Sabtu, 08 Februari 2014

Sasengot Pilot

Takisah 2 ikung Kutu nang bakawan rakat mulai lagi halus hudah lawas tapisah kada batamuan...
Maraga Kutu-A di Surabaya wan Kutu-B di Banjarmasin, imbahnya batamuan di Jakarta...

Kutu-B : ikam kasini naik napa?
Kutu-A manggitir kadinginan sambil manjawab : pasawat pang, unda bagana di sasengot pilot, kabalujuran AC di kokpit daras banar, unda asa baku kadinginan..

Kutu-B mambari saran : dududi jangan mamilih sasengot, tapi pilih pramugari haja.. masuk dam-endrok, imbahnya baugah dikit ka atas, disitu ada wadah andakan nang hangat.

5 hari imbahnya, 2 ikung Kutu tadi tatamu pulang.. Kutu-A masih talihat kadinginan..
Kutu-B : pinanya ikam kada maumpati papadahan unda sumalam tu?
Kutu-A : hudah ku umpati... unda hudah masuk dam-endrok pramugari... dasar banaran hangat kam... sampai-sampai unda taguring kanyamanan. Taga pas unda tailan, unda maka ba'andak di sasengot pilot pulang...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Follower